Saturday, 13 August 2011

Denda...!!!! :-(

aaarrrrrggggg...!!!! aku tension bila kena denda, lau denda lain x pe ni denda cam denda dak sekolah..tolong laa wey kami ni bdk diploma bkn dak sekolah lagi...sakit ati laaa cam ni..da laa aku final year...kena mengadap final projek, nak kena wat litar,programming, mekanikal part g..alih2 dapat denda cam celaka,memang aku x wat laaa...

tp ari khamis ari 2 warden 2 panggil aku marah2 n tengking2 aku tanya nape x wat denda yang dia bagi 2..aku ckp laaa aku banyak keja nak wat x de masa nak ngadap denda dia tu..leh dia jawap "ADA SAYA KESAH" nak je aku jawab lau saya wat denda En. ni sy dapat diploma ke...En. leh bg diploma ke...? nasib laa bulan posa aku cool sikit lau x memang aku da melenting lam opis dia 2...


tp x pe laa tuk x nak dia kacau aku panggil g opis dia aku pun wat laa dende dia yg x de paedah 2...
hahahah mesti korang nak tau kan denda ape..ok2 aku upload pic tuk korang kompom korang ketawa t..hahahah

hahaaha ni laa dia denda yg aku kena wat pai 20 muka surat 10 helai kertas...x kematu tangan ko menulis banyak cam ni...ggggrrrrrrrr~~ geram2...dari tulisan aku cantik trus da jd cam tulisan dak tadika... ayat yg aku kena tuliS 2 "SAYA BERJANJI TIDAK AKAN MASUK LEWAT LAGI KE INSTITUT INI"

tp kan ngah syok2 menulis aku x sedar yg aku tersilap tulis hahahah da siap br aku perasan aku tulis "SAYA BERJANJI TIDAK AKAN MASUK LAGI KE INSTITUT INI" hahahahaa aku biarkan je...x ingin nak salin balik...biar warden 2 tau aku sakit ati ngan dia...

14.8.2011 jam 8 pagi aku kena anta kat opis dia...grrrrrr~~ nak kena ngadap muka org tua tu lagi tambah sakit ati aku je... punca aku kena denda ni sebab kwn aku laa ajak tengok bola...lau aku x ikut kompom aku x kena...hahahah padan muka aku gak x reti duk hostel da malam2 kan...hahahahah Chill..~~



8 comments:

  1. hahah ye mmg padan muka sy...benci ngan En. 2...gggrrrrr~~

    ReplyDelete
  2. xde life la..mcm skolah je..da besaq kot

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. aiyoo..aku pon xwat denda cmnie kat budak aku...

    ReplyDelete
  5. nak wat cam ne en. yg denda aku 2 x matang g hahaha

    ReplyDelete
  6. hahahaha . kebudak2an sangat dendanya . hik3 .

    ReplyDelete