Thursday 1 September 2011

Salam Aidilfitri


ASSALAMMUALAIKUM... sebelum terlambat aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.. jika ada tersalah kata atau tersalah laku...aku dengan rasa rendah diri menyusuh sepuluh jari memohon maaf kepada semua rakan2 ku x kira lah yang kenal aku atau pun x...kita sesama islam adalah bersaudara... :-)

Raya tahun ni aku langsung x rasa cam raya...sebab aku x kemana-mana even my grandmother house..huhuh bukan aku x nak g cuma aku takut sangat2 lau aku g umah nenek aku raya ni akan jadi cam raya tahun lepas... peristiwa raya lepas da cukup wat aku rasa sedih n terasing..pagi raya tahun lepas terasa aku bagaikan orang asing di rumah nenek aku sendiri.... tp x pe laa aku sedar family aku x sehebat cam family cousin2 aku 2... walau ape pun jadi aku tetap sayang nenek aku pai hujung nyawa..
 tahun ni aku x dapat nak salam, cium tangan n minta maaf kat nenek aku... tp x pe laa.. kalau boleh aku nak sgt nenek aku tau yang aku teringin sangat nk rasa pelukkan seorang nenek... :-(

kadang2 aku jeles sangat bila aku tengok cousin2 aku salam nenek n peluk nenek...tp aku hanya dapat salam je itu pun nenek x pandang aku...APA SALAH AKU..?? 

raya tahun ni aku nak berubah..selama ni aku x penah baik ngan abg aku.. tp thn ni aku nk buang ego aku jauh2 n berbaik ngan abg aku... betul kata org air dicincang x kan putus sama lah ngan adik beradik walau bergaduh lama mana pun satu ari nanti mesti akan berbaik.. sebab dia adalah darah daging kta.. :-)

eerrrrmmm...k laaa tu je laaa cerita aku tuk entry kali ni.. satu je nak cakap sebelum aku x de idea... sayang lah org yg hargai anda n jgn benci org yg benci anda sebab org yg benci kta 2 lah yg boleh wat kan kita bangkit n terus kan hidup tuk maju n berjaya pada masa depan...

SALAM AIDILFITRI
IKHLAS DARIPADA HIKAYAT PUTERA SYAZLAN



No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger