Wednesday 7 September 2011

Raya 2011

Assalamualaikum...entry kali ni aku nk becerita pasal raya aku di sarawak bersama keluarga angkat abg aku.. 2hb 09. 2011 flight jam 8.30am... pai di sarawak abg aku jempun n trus check in hotel di mayfair hotel...
pas check in ktaorg g ke rumah keluarga angkat abg aku 2 kenal2 ngan family dorang....acctually kta org ke sana sebab nak kena masak tuk open house umah dorang...pai je sana kta org da mula masak rendang n pape yg patut tuk open house hari esk nya...

3hb.9.2011 open house start jam 9am-4.3pm ramai family keluarga angkat abg aku...so kami pun kenal2 laa..wat cam keluarga sendiri...lg pun family dorang ni x laa sombong senang sgt bergaul ngan dorang...x rasa cam org luar la...di layan cam family sendiri...huhuhu tengah2 sibuk open house sempat g dorang wat birthday party tuk billy anak tuan umah 2 n aku... errmmm... nak di adakan cite pagi 2 wat dua majlis la...open house n birthday party skali...


amek ko pai dua kek dorang beli kat secret resepi... memang meriah open house kat sana...tp yg paling wat aku bangga n happy raya kat sana ialah org2 kat sana still pakai baju melayu pai raya ketujuh tuk beraya...x kira dari dak kecik, remaja pai laa org tua dorang still pakai baju melayu tuk g beraya...lau kat kl raya pertama je laa dapat tengok org pakai baju melayu pas 2 da x de nya nak pakai lagi... 


bergambar ngan mak aku...Datin Yatie heheheeh


hahahah anak mama...weerrrkkk..


raya tahun ni wat aku paling gembira sebab mak aku gembira..hehehe n yang paling penting aku da berbaik ngan abg aku walau pun masih x cakap lagi hahahhaha...errmmmm ni je laa cerita n gambar2 aku time raya..x dapat nak bergambar sangat laa sebab x de camera....lau ade camera memang 24 jam laa aku posing wakakakaka... aku harap raya tahun depan lagi baik dr tahun ni...amin.. :-)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger